Błąd? Raczej nie ;)
Co jakiś czas przeglądam sobie katalog. Przy dzisiejszym kupowaniu zauważyłam sweterek całkowicie za darmo. Nie jest ładny,ale go kupiłam. Prawdzimym wyzwaniemm dla mnie bd zrobienie z nim stylizacji, ale jak mi się uda to od razu wrzuce na bloga. ;)
2 komentarze:
To darmówka ja kupiłam :)
misidol12
Ja kupiłam i nie jestem zadowolona :*
weronisia1613
Prześlij komentarz