Postanowiłam zrobić stylizację, ale tak z nudów ;) Piękna nie jest... taka... zwykła. Ehh.... gram w simsy zamiast się uczyć na sprawdzian z matmy i na konkurs z polskiego. Coś nie mg się zmotywować do tej nauki :P
Podoba się? Komentujcię ! Przypominam o komentatorze tyg. !
2 komentarze:
Moim zdaniem powinnaś zmienić spodnie i wyjąć buty ze spodni będzie idealnie
weronisia1613
Spoko :3
Prześlij komentarz